Αποστολές & Επιστροφές

Α. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η Oikomarket.gr συνεργάζεται με υπηρεσία ταχυμεταφορέων (courier), προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφαλή και γρήγορη αποστολή των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες της Oikomarket.gr, οι οποίοι θα ενημερώνονται για το ακριβές κόστος της εκάστοτε αποστολής πριν από την υποβολή της τελικής τους παραγγελίας. Η Oikomarket.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.  

Για αποστολές εντός Αθηνών και εντός του δικτύου μας η αποστολή των εμπορευμάτων είναι με κόστος 2,5€ μέχρι 2 κιλά και στην περίπτωση της αντικαταβολής με συν 2,00€.. Η παράδοση των εμπορευμάτων θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τα καθημερινά δρομολόγια που έχουν προγραμματιστεί από την εταιρεία Oikomarket.gr.

Οι χρεώσεις για παραδόσεις προϊόντων, εντός Αθηνών, μεγάλου όγκου ισχύουν με την προϋπόθεση ότι τα αντικείμενα μπορούν να παραδοθούν με τη χρήση δύο(2) ατόμων, είτε με χρήση ανελκυστήρα, είτε με τις σκάλες(η χρήση σκάλας ισχύει για μεμονωμένα τεμάχια έως 70 κιλά πραγματικού βάρους). Σε διαφορετική περίπτωση η παράδοση θα πραγματοποιείται στο ισόγειο της πολυκατοικίας ή θα υπάρχει επιπλέον χρέωση 43€ (για επιπλέον άτομο).  Εναλλακτικά ο παραλήπτης έχει το δικαίωμα  να παράσχει αυτός το επιπλέον άτομο(βοηθό), εφόσον αυτό χρειάζεται. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Στην περίπτωση που απαιτείται χρήση γερανού η χρέωση ανέρχεται στα 120€με ΦΠΑ. Η παράδοση μεγάλου όγκου προϊόντων στις περιοχές εκτός Αθηνών γίνεται επί πεζοδρομίου.

Για αποστολή με παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα, η χρέωση διαμορφώνεται στα 2,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους και 0,70€ για κάθε επιπλέον κιλό. Για αποστολή με παράδοση αυθημερόν, η χρέωση διαμορφώνεται στα 9,00€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους και  0,70€ για κάθε επιπλέον κιλό. Για αποστολή προς χερσαίους προορισμούς η χρέωση διαμορφώνεται στα 3,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους και σε 0,80€ για κάθε επιπλέον κιλό, ενώ προς τους νησιωτικούς προορισμούς με παράδοση εντός 2 εργάσιμων ημερών, η χρέωση διαμορφώνεται στα 3,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 1,00€. Για τις περιοχές εκτός των ορίων των πόλεων (δυσπρόσιτες περιοχές) με παράδοση εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, η χρέωση διαμορφώνεται στα 6,00€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους και σε 2,00€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς, ανεξαρτήτως προορισμού, η χρέωση διαμορφώνεται στα 4,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 0,70€ για εντός πόλης, σε 0,80€ για χερσαίους και σε 1,00€ για νησιωτικούς προορισμούς.

Οι ανωτέρω χρεώσεις αφορούν και δυσπρόσιτους προορισμούς, συμπεριλαμβάνουν δε το κόστος μεταφοράς και την υπηρεσία της αντικαταβολής.

 Για αποστολές προϊόντων μεγάλου όγκου η Oikomarket.gr παρέχει τη δυνατότητα παράδοσης των προϊόντων της μέσω μεταφορικής εταιρείας κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη. 

Β. ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

Για την εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των πελατών μας που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν αγορές προϊόντων μέσω της Ιστοσελίδας μας, η Oikomarket.gr  διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής: Μέσω PayPal. Η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών με τη χρήση του ασφαλούς συστήματος της PayPal. Μέσω πιστωτικής κάρτας. Το κατάστημα παρέχει τη δυνατότητα στον πελάτη να κάνει τις συναλλαγές του ηλεκτρονικά και με ασφαλή τρόπο μέσω κάρτας Visa, Mastercard, Maestro, American Express. Με αντικαταβολή: Ο πελάτης μπορεί να επιλέξετε αντικαταβολή χρημάτων, πληρώνοντας κατά την παράδοση. Με κατάθεση σε έναν από τους τρεις τραπεζικούς λογαριασμούς που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα.

Γ. ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΖΗΜΙΑΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα αποστελλόμενα προϊόντα καλύπτονται από ασφάλεια για ζημία ή απώλεια κατά τη μεταφορά. Η ισχύς της εν λόγω ασφάλειας παύει να υπάρχει από τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη.  

Δ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Oikomarket.grπροβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. 
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του(DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την
Oikomarket.gr.
Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα(σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την
Oikomarket.gr. 
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην
Oikomarket.gr ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Oikomarket.gr.

Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Oikomarket.gr. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορέων (courier).Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

 

 

Φόρτωση ...